Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nja den är oftast inte lika böjd hela vägen, utan oftas är det bossorna längst bak som svänger uppåt.
Det var ju synd att du inte kan inse att det stämmer. Du formar ingen bom med bossorna. Bommen har den form den har från tillverkaren, men du kan ändra formen på bossorna, så du kan ju skapa hur mycket utrymme som helst ( en överdrift visserligenDet tycker jag inte stämmer ett smack. Det finns ju faktiskt inte hur mycket utrymme som helst i bossorna, för jag antar att du menar att det går att forma en böjd bom till en rak med hjälp av stoppningen?
Bommen har den form den har från tillverkaren, men du kan ändra formen på bossorna, så du kan ju skapa hur mycket utrymme som helst ( en överdrift visserligen) i dom och med det kan du stoppa dom till önskad "sväng". Skaffa en katalog från en engelsk bomtillverkare o kolla hur landet ligger till!
Jaha, men jag svarade på det du skrev, så ?????Nu pratar du ju om något helt annat än tråden behandlar.
Med nya putor så är det möjligtJag ar inte intresserad av hur sadeln tillverkats, jag var intresserad av påståendet att det går att modiera en sadel med böjd bom att bli en sadel som passar en rak rygg, medelst omstoppning.
Och det låter sig alltså - genrellt sett - inte göras.