bävernylontäcke!

Sv: bävernylontäcke!

Jag har hittat ett bävernylontäcke på Granngården i Luleå nu. Det är från Mias, marinblått, med gul passpoal. Precis som jag ville ha det!:banana:

Har dock inte köpte det än då jag funderar på storleken, det fanns bara i L (145), jag har ett ländtäcke från Mias i storlek M (135), och det sitter ganska exakt, kanske ngt för kort nu när åsnan bestämt sig för att utöka sin rumpa. Men jag funderar på om L kommer ändå inte bli för stort. Skulle nog funka bra med ett 140. Jag vill ju prova det på åsnan, men jag har svårt att få med det hem, då det ändå är 26 mil mellan Umeå å Luleå, ska jag kanske ändå vänta till hästmässan som är om ett par veckor i Umeå för att se om det finns nån som säljer Mias grejer där..:confused:

Bild på åsnan i ett 145 täcke:
161595.jpg

-knapplån-

har man dessa täcken som ute täcke eller?

Man kan använda dem som utetäcke eller stall/transporttäcke.

Från Hansbo kan man beställa dem med olika foder, om man vill ha dem varmare.

lilla hästen i stav har snygga och Hööks har fått in ett

Liknande trådar

Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
593
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka