BE-uppkörning

Jag körde upp i fjol. Fick nog göra alla momenten man har hört om innan. Blev överraskad över hur länge provet tog. Mitt B kort tog max 25 min men detta tog säkert 1 timme och då var det troligen ren körning 45 min. Fick backa runt hörn i ett rätt trafikerat bostadsområde. I övrigt bara körning. Men på testområdet fick jag med backa in i det klassiska "garaget". Själva körprovet tyckte jag var ganska smidigt men fyyy vad jobbigt det var att läsa in teorin igen efter så många år med körkort 😅.
 
  • Gilla
Reactions: ptr

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hittar en del gamla inlägg gällande uppkörning för BE med hästtransport men jag är intresserad av erfarenheter från mer närtid. Jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 774
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 070
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: Stefffie
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 754
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Valp skäller på män
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp