Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är ett kärl som andas?Hål? Bra tips att hålla undan annat frukt och grönt, skulle jag inte tänkt på annars. Jamen visst är det gott, och passar verkligen perfekt när man blir sötsugen samtidigt som det innehåller massa nyttigheter
![]()
Vad trist att du haft sjuktstuga hemma, då är det inte lätt att hålla mål och liknande. Hoppas du känner dig helt återställd snart!
*kl*
Jag är på semester och lite ovanligt inaktiv. Som ni kanske minns har jag känt mig krasslig och "ur form" lite sådär luddigt under en lång tid. Något som fått sin förklaring då min sköldkörtel lagt av... Påverkar allt inom ämnesomsättning; man blir trött, frusen, kall, nere, lätt att gå upp i vikt etc. Har troligen legat och spökat i bakgrunden i många år men slog till ordentligt nu i våras med resultat att även immunförsvaret slogs ut. Benhinneinflammation, ögoninflammation, halsont och snuva har avlöst varandra och så fort jag tror jag kan träna så blir jag sjuk igen.
För drygt en vecka sedan började jag dock äta hormon (levaxin) för sköldkörteln så inom några veckor bör jag väl känna mig lite bättre, men jag är FRUSTRERAD av att ha semester och egentligen ha all tid i världen till massa roliga äventyr, och istället tvingas till stillhet.