Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Under första hälften av passet utmanar du din kondition och styrka i ett tufft intervallupplägg. Under andra hälften tränar du din rörlighet.
Intervalldelen har högintensiv karaktär och växlar hela tiden mellan övningar för styrka och kondition. I flexdelen tränar du din funktionella rörlighet i ett dynamiskt och fokuserat flow. De muskler du tröttat ut i intervallavsnittet sträcks ut och blir rörliga, smidiga och avslappnade.
IntervallFlex är ett träningspass du lämnar med ett nöjt leende, om du gillar att ta i och är rustad för intensiv träning.
Åh vad roligt när ens ansträngningar visar sig! Klart du ska njuta av lite godis på en lördag när du varit så duktig!![]()
En högst berättigad fråga!För det första hade det gått mer än 24 timmar mellan backintervallerna och långpasset då jag sprang det förstnämnda igår morse. För det andra är jag väldigt träningsvan och jag anser mig ha rätt bra koll på vad min kropp pallar. Att springa runt 2 mil i lugnt tempo är heller ingen jättebelastning för min kropp - jag skulle inte säga att det är mitt lättaste träningspass den här veckan, men bland de lättare. Därför lägger jag långpasset efter en av veckans lite hårdare dagar. För det tredje är jag inne i en period just nu då jag medvetet tränar ner kroppen, för att därefter via lite extra - så kallad superkompensation.
Gick det att förstå det märkliga upplägget?![]()
KL
Glömde ju berätta om mitt senaste inköp. Nu har jag äntligen två par tights!![]()
![]()
Dessa invigs idag men har redan använt som mysbyxor, himla sköna!