Sv: Beach 2014 del II
Heeej zass!
Tack! Jag har saknat er allihopa här i tråden också, men energin har verkligen inte funnits.
Ja, det har varit (är) lite drygt, men jag hoppas att det ska gå över bara jag kommer in i rätt gängor igen. Tror dessutom att jag lyckades få in lite tvång i träningen som gjorde att den inte kändes så rolig på slutet, så jag tänkte chilla i tänket lite men fortfarande träna på typ samma nivå. Men utan att det är någon panik om jag inte lyckas komma upp i en viss mängd.
Roligt med gymmandet!
Just det, har det börjat rätta till sig med vattnet nu? Kul att springa igen, jag har också tänkt ta itu med det, men det blir nog imorgon!
Ska du bara mysspringa eller tänkte du trycka på lite och se om du tappat något på den här månaden? 
Heeej zass!
Ja, det har varit (är) lite drygt, men jag hoppas att det ska gå över bara jag kommer in i rätt gängor igen. Tror dessutom att jag lyckades få in lite tvång i träningen som gjorde att den inte kändes så rolig på slutet, så jag tänkte chilla i tänket lite men fortfarande träna på typ samma nivå. Men utan att det är någon panik om jag inte lyckas komma upp i en viss mängd.
Roligt med gymmandet!