Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

KL

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det känns ändå okej. Började friskt med att försova mig och vaknade i panik 10 minuter innan jag var tvungen att springa till skolan. Sen nu i kväll var planen att först gå på Medball Madness och sedan basketträning som vanligt, men av någon outgrundlig anledning blev jag heeelt slutkörd av Medball Madness och var tvungen att avbryta p.g.a yrsel och illamående. Och detta trots att jag hällt i mig massor av vatten både före och under passet! Har dock ätit rätt lite idag, så det kan ha berott på det. Valde i alla fall att lyssna på kroppen och gick hem istället för att promenera bort till basketen, och är väldigt nöjd med det beslutet.

Imorgon har jag ett pass med en ny PT (förhoppningsvis blir utgången bättre den här gången än i höstas) inbokat, så jag vill vara så fit for fight som möjligt tills dess! Fast just nu är jag bara en trött klump med massor av träningsvärk...
 
Sv: Beach 2014 del III

Just den här veckan går det bättre att försöka släppa allting, eftersom jag är sjukskriven pga knäna. Nästa blir det värre. Men som tur är, eller hur man nu ska uttrycka det, så är knäna inte bra än, så mest troligt blir det till att besöka läkaren igen på måndag och se om det blir en vecka heltidssjukskrivning till.
 
Sv: Beach 2014 del III


Blomskan
: Välkommen till tråden och lycka till med Xtravaganza! Kul att du funnit Ninnurur så att ni kan bolla lite med varandra :)

Tackar!!
Känner att det kan vara gött med lite pepp så här i kampen.
Blir otroligt inspirerad av att läsa om att alla tränar så flitigt.
Jag måste också komma igång med detta. Men just nu skulle jag behöva köpa mig ca 4-6 timmar extra på varje dygn. Finns det på Ebay möjligtvis?
Någon som vet?? ;)
 
Sv: Beach 2014 del III

Jag såg det, när mitt inlägg kom upp. :o
Har lagt till en prenumeration på den andra istället.
Ses där! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 900
Senast: Lingon
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 043
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
204
Senast: manda
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 170
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp