Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Aha, brukarar du ha problem med den alltså? Det har jag missat. Segt :(

Cherie: Jag VILL tycka om broccolisoppa, men lyckas aldrig få den god ;p

Ibland måste man ha sånna helger också!
Dra ut herrn på prova-på-träning, nu är det slutslappat ;)

Hähä, ja men ellerhur! Ska försöka släpa med honom i veckan! No excuses!

Imorn blir det Grit med en vän i alla fall. Kanske lite gym med eftersom det bara är en halvtimme halvtimme :D

Vet att du har sagt det förut, förstår inte hur man kan misslyckas med broccolisoppa! Förmodligen är det bara inte din kopp av te ;) Jag är ju likadan med blomkålssoppa, fast jag gillar blomkål massor.

Min broccolisoppa brukar jag ha: 1 liter grönsaksbuljong, säkert 500-800 gram broccoli (det ska vara mycket broccoli annars blir soppan lätt lite blaskig kan jag tycka), 2 vitlöksklyftor, en halv purjo, två potatisar, 1-1,5 dl grädde, salt och peppar, lite pressad citron i slutet. Mixar allting också såklart. Späder med mer buljong om det råkat bli lite tjockt pga för mycket broccoli. Antar att du har prövat liknande recept?

Haha, ja visst har vi pratat om det förut? :p

Jag har väl försöka göra liknande ditt recept, men inte riktigt så det ska jag prova. Måste verkligen skärpa till mig med maten för ALLA byxor utom mjukisbyxor är obekväma.... :p

Nä, den brukar vara bra. Nu måste jag ha stukat/överansträngt ledbanden i den på hoppträningen i tisdags. Jag lägger ofta ena handen mot mankammen i landningen för att underlätta för det trasiga knät (:D) och jag brukar lägga knogarna emot liksom. Men nu la jag visst "tumklykan" emot, och då blev tummen ledsen! Och jag blev löjligt handikappad :D

Aha, surt. Skönt om det bara är tillfälligt iaf :)

Emth : Haha, det hade varit gött! :D
Den hade jag dock inte velat ha ute, och hemma är det ju inget problem för här har jag ju mjukisarna :D

Kl

Bokat Combat på tisdag och pojkvännen verkade inte helt främmande för att följa med :D

Emth : Haha, det hade varit gött! :D
Den hade jag dock inte velat ha ute, och hemma är det ju inget problem för här har jag ju mjukisarna :D

Vadå det är väl jättegulligt med vuxna människor som går runt i sparkdräkt? :p:D

kl

Drygt en timmes styrketräning idag, och nytt PB i bulgariska utfall. Körde med hantlar på tot vikt 22kg :D
Veckan har varit usel men mest pga att jag försökt springa, och med det så kommer magsmärtorna.. Får ingen lust att göra något efter det. Funderar på att ge upp löpningen totalt :(

knapp

Klarade av 3e dagen också med 8-10-7-7-12 armhävningar. :) Sista var riktigt jobbiga... Plus sjukgymnastik och plankan 2x30 s.

Alltså, de enda byxor jag någonsin tycker är bekväma är mjuk/träningsbyxor eller ridbyxor. Jag byter om typ direkt när jag kommer hem om jag inte vet att jag ska ut igen :D

Chili - jag är asimpad av dig! Ffa för att jag själv HATAR armhävningar :D

*kl*
På tisdag ska jag till gymmet med cili. Ska ta och plåga henne med några av de övningar vi gjort på cirkelträningarna tror jag :angel:

ang löpning och magen; jag tycker det blir bättre med tiden. Alltså ju oftare jag springer desto mindre ont i magen får jag av att springa. Så det kanske är en inkörningsperiod innan du kan springa utan att få problem med magen?

ang löpning och magen; jag tycker det blir bättre med tiden. Alltså ju oftare jag springer desto mindre ont i magen får jag av att springa. Så det kanske är en inkörningsperiod innan du kan springa utan att få problem med magen?

Jag vet inte alls, när jag började springa hade jag endast problem under mensen eller dagarna innan. Men nu får jag ont varenda gång oavsett dag på månaden :banghead: Värker i magen och går ner i låren och upp i ryggen och börjar må illa så jag nästan spyr. Känns bara som att det blir värre och värre istället för att lätta.

Plåga mig?! Tänk på att jag kommer ha ridit din häst tidigare den dagen = kommer ha kört slut på mina magmuskler redan

Kolla upp det, så det inte är nån cysta eller nåt som blir tilltryckt.
En vän har en cysta på äggstocken som ger sånna problem

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
544
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 393
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 731
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka