Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Äh, jag tror du är en jäkel på att skjuta :D Visst är det kul? :)

Ja men visst är det? Ju fler gånger jag tar mig dit, desto bättre är det! :D

Det var helt okej kul! Tror dock att det blir roligare om man inte står utomhus i minusgrader, får testa igen till sommaren ;)

Precis! Får man bara in vanan så kan man förlänga passen sen.
Och apropå det, nu måste jag ju kolla passutbudet på nya gymmet! :D

Är det någon av Uppsala-beachisarna som besökt nya Fitness24seven?
Funderar på att skaffa kort där. Har kört lite på Friskis och svettis i Ekeby förut, men känner att passen på F24S lockar mer.

Är det någon av Uppsala-beachisarna som besökt nya Fitness24seven?
Funderar på att skaffa kort där. Har kört lite på Friskis och svettis i Ekeby förut, men känner att passen på F24S lockar mer.

Tänkte eventuellt gå dit imorgon, kan avlägga rapport då!

Och jag måste försöka leta reda på mitt kort om vi ska träna imorrn! :o

Det måste du verkligen! För övrigt så borde du hänga med mig på lunchpasset på fredag om vi lyckas boka in oss där. Snälla, söta, rara? :D

Vad är det för pass då? Och när? Vi ska skriva sista papperna och få nycklar till lägenheten någon gång på förmiddagen på fredag. Och kortet borde ju ligga i någon av träningsväskorna, annars så är väl receptionen öppen när vi kommer dit så det går att lösa ändå?

Tänkte eventuellt gå dit imorgon, kan avlägga rapport då!

Det måste du verkligen! För övrigt så borde du hänga med mig på lunchpasset på fredag om vi lyckas boka in oss där. Snälla, söta, rara? :D

Låter toppen med ev. rapport. :)
Funderade på att fixa kort där redan nu, men insåg att jag hinner inte sticka dit i veckan så då kan jag vänta några dagar. Var krasslig i förra veckan och i helgen, så att tänka tanken att skaffa kort billigare när de öppnade var bara att lägga ner.

Ja, klart du måste kolla passen där! :D
Själv ska jag på Body Combat imorgon, och verkar få med mig en av mina nya "jobbarkompisar". Så gött!
(eftersom herr pojkvän dissar det :p)

"Med enkla och heta danssteg är SH'BAM™ det perfekta sättet att hitta formen och låta din inre stjärna utmanas. "

Det låter väl som vi? ;)
Kl 12-12.45. Ingen aning om ifall det går att komma in utan kort dessvärre. Du får leta! :bump:
Kanske borde leta upp mitt också...

Cinzia:
Om bara Ninnurur hittar sitt kort så lär det bli ett besök på nya gymmet imorgon eftermiddag, då blir det dubbel recension!

Sleepan:
Har hittat flera som låter intressanta. Men man får inte boka förrän 48 timmar innan, och de närmsta dagarna jobbar jag när passen går :( Eller okej, jag är ledig den tiden dom har ett morgonpass som börjar 06.30, men så tidigt tänker jag inte befinna mig i stan för att sen ha massa dötid att bli av med ;)
Tvinga med honom också! Annars blir det crossfit!

Sh'Bam tror jag är roligt! :D Jag är dock asdålig på att dansa, haha. :D
Drygt att man inte kan boka tidigare, men det låter väl rätt vettigt ändå... :)

Haha, jag försökte men han ville köra marklyft istället, tydligen :p

Dom passen jag tycker verkar roliga (eller bra) som jag vill testa är

DANCEAEROBICS
BODYCOMBAT (skitskoj när jag tränade det förr)
ZUMBA FITNESS
CXWORX (ska vara ungefär som core tror jag och det tyckte jag om förr, även om det var pest o pina lite innan jag började komma iform)
INDOOR WALKING
SH´BAM
BOX (skitskoj om man har en jämnstor partner, första passet jag gick på box en gång i tiden gick jag utan att känna någon, hamnade tillsammans med tjejen som normalt ledde Bodycombatpassen på det gymmet, behöver jag säga att jag var helt slut, men lärde mig mycket)

Det här är säkert jättebra, men ehm inte för mig ännu :o
FUNKTIONELL CIRKEL
BODYPUMP (har flera kompisar som sagt att det är jätteskoj dock och jag har inte testat, har bara inte verkat som min grej)

Kul att det är minst 2 som har kort på F24S, vore ju skoj att träffa lite bukefolk och man kan peppa varandra.

CX rekommenderade min pt på xtra. Hon jobbar på Sats också så hon kan Les Mills passen.

Vi är väl iaf fyra st som har kort på f24s tror jag :) Och Nixehen funderar väl på att skaffa tror jag :)

Usch, du såg inte väggen eller?:D Nä men skämt å sido, hoppas du inte skadade dig och att du inte fick för många blåmärken!

Jag tränar också på F24s :) Har inte spanat in nya gymmet än men ska göra det så snart jag får möjlighet, det nya ligger bättre till för mig och dessutom är jag lite sugen på att testa något pass :)

Testa Combat då! Helt fantastiskt roligt, och så jävla svinjobbigt, haha.

Det ska jag på idag är tanken, om jag orkar efter Denna dagen på praktiken. Ryktet säger att det ska bli jobbigt, men jag vet inte om det bara är just ett rykte... :p

Jaa, det vill jag verkligen testa!! Verkar superkul! Måste dock välja att gå antingen 06:30 eller 19:30 :p Får nog bli det senare, gå hemifrån 05:15 för att träna är jag inte så sugen på :D

Fast fatta vad grym du är som tränar sådär tidigt på morgonen ;) Jag önskar jag skulle ha möjlighet att träna innan jobbet, men inget gym öppet och jag börjar kl 07:00 när jag jobbar dagturer.

Har fått reda på att det finns ett litet gym på jobbet. Det ska spanas in! Kanske går att köra något pass på delade turerna iaf. Alltid något. Även om jag har gymkortet.

Har hittat ett träningsprogram 3 gånger i veckan som jag tänkte försöka ta mig iväg på. Men det får bli till att börja med i februari någon gång. Innan dess hinner jag inte riktigt.

Idag väntar promenad mitt på dagen. Annars är det lugnt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
542
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 388
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 722
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka