Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Haha vi ska träna awesomeness!

Blir det gymkort på samma ställe som de flesta andra uppsalabor här i tråden? :D (då kan du och zass samåka *hint, hint*)

Haha vi ska träna awesomeness!

Blir det gymkort på samma ställe som de flesta andra uppsalabor här i tråden? :D (då kan du och zass samåka *hint, hint*)

Det ska vi! Och Crossfit! :D

Haha, ja kanske! ^^ Beror lite på vart det blir jobb. :) Men det lutar väl åt det, smidigt ju! ^^

KL
En snabb fråga, hur avslutar man shape up club?
Har inte ens kvar appen, men sitter och betalar 49kr i mån för nåt jag inte använder. Hur blir jag av med det? O_o
(har en iphone kan tilläggas)

Kl*

Borde man inte kunna göra en endomondoutmaning som baserar sig på tränad tid också? Tänker på alla som inte har kilometerbaserad träning som huvudsak? :)

Vilka sporter ska vi ha med? Blir ju lite trist om promenader ligger med där tänkte jag, för det blir ju så himla mycket tid man får ihop på promenader = lär ju bli hyfsat likt kilometertävlingen

Vilka sporter ska vi ha med? Blir ju lite trist om promenader ligger med där tänkte jag, för det blir ju så himla mycket tid man får ihop på promenader = lär ju bli hyfsat likt kilometertävlingen

Tycker inte ridning ska vara med... blir ju massor av tid när man typ skrittar ut i skogen. Gymträning bör väl vara med?

Ja så tänkte jag över ridningen också. Men ett sjujäkla dressyrpass borde ju räknas, synd att det inte finns två olika ridning på endo. Som för cykling.

Just nu har jag tagit med alla som ligger under "other", löpning, cykling (alla varianter), skidor, simning, ridning. Det är ridningen jag velar mest över

Äsch, jag tillhör ju dom som hävdar att ridning knappt är träning så jag tycker inte något dressyrpass ska räknas ;) har aldrig fått träningsvärk av att rida.

Gah!
Jag kunde knappt gå efter mitt förrförra pass. Sån sjuk jäkla träningsvärk i magen :D

Ptja, av de där sporterna som du räknade upp så utför jag bara ridning... Någon gång ibland cykling. Så då kan jag hoppa av den utmaningen så får ni andra lite mindre motstånd ;)

*kl*
Tog en PW ikväll, första riktigt pulshöjande träningen sen 19/12. Det var helt ok med tanke på alla omständigheter. Drygt 3 km på en halvtimme ca. I irriterande småregn som tillslut täckte mina glasögon så jag inte såg något :p

Ja det ingår kanske i "other"? Då funkar det ju, iallafall när jag orkar börja gymma igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
538
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 371
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka