Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@zassoo jaga kor som motion ska ej underskattas! Jag ägnade mig åt sådant förra sommaren då ett gäng av min fasters ungkvigor sprängde staketet och sprang till skogs... De är förbannat snabba och smarta de små liven![]()
Hahaha!
Jag valde att sola istället för att träna innan jobbet idag(Gick upp för sent för att hinna båda
) Asgött!
--------------------------------
@Blueberry: Kanske var den lägste vikten en sån där riktig glädjesiffra man kan få ibland? Alltså ej helt representativ. I vilket fall så kommer det fortsätta gå nedåt om du bara fortsätter som du gör! Hejja
--------------------------------------
Jag måste berätta något kul med som väl ändå får anses höra till hälsa om inte annatJag har nu ätit helt vegetariskt i en vecka (har ju ätit ganska mycket veg några månader men ej helt) och det känns jäkligt bra! Tror jag fortsätter ett tag till
Anledningen till att jag är glad över detta är för att jag typ "alltid" tyckt det är fel att äta kött men jag har liksom varit för lat/bekväm för att orka tänka på det så mycket
Men nu är jag riktigt taggad på detta
Även provat både havremjölk och soyghurt (för att gå lite åt det veganska hållet) och tyckte både grejjerna var supergodaSka prova mjölkfritt smör med snart tänkte jag
![]()
Måste tipsa om havregurt! Den är också riktigt smarrig, och mandelmjölk och hasselnötsmjölk, mmmm!