Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan Kram på dig! Hoppas du har fått till ett bra gympass idag!
Jag har varit och simmat lite på förmiddagen, tog det rätt lugnt eftersom det var ett tag sen jag gjorde det, men det var skönt. Nu klarnar det upp lite, så nu ska jag åka till stallet. Äntligen!
Med tanke på att vi gick i totalt knappt 3 timmar och att den totala höjden vi besteg var ynka 250 meter är det rätt pinsamt att erkänna att jag har lite lite träningsvärk i rumpan och vaderna idagVi höll dock ett rätt högt tempo och även mina vänner som sprungit både halvmaror och Tough Mudder erkände faktiskt att de hade lite ont idag, så jag låtsas att det är okej...
![]()
![]()
![]()
Förra gången det var riktigt förjävligt hittades en meniskruptur när jag efter ett halvår lyckades få en MRT.@Sleepan Tack söta du! Det var jättehärligt, om än lite dimmigt
Åh, jag tänkte på dig och ditt knä häromdagen @cili, pratade knäskador med en av tjejerna i basketlaget som börjat få problem på sistone. Hur är det, du har fortfarande inte fått någon direkt diagnos på vad det kan tänkas vara va? Men det har ändå varit lite bättre på senaste? Eller?
Vad tråkigt med ditt knäHelvetes jävla skräpknä. Det gör ont när jag går i trappor, det gör ont när jag går på plan mark, det gör ibland ont när jag sitter. Jag blir så jävla less
Hoppas innerligt att det beror på att jag inte tränat tillräckligt den senaste tiden, för jag orkar inte med mer bakslag med mina knän just nu.
Imorgon är det dags för första PT-passet. Ska bli oerhört intressant att se hur det går (och det där är menat med en positiv ton, jag ser fram emot det!)
Sen jag var 12 ungefär, då i båda. Nu är det främst vänsterknät som krånglar (värst i kyla). Har opererat båda, men dragit på mig en meniskruptur efter detVad tråkigt med ditt knäDu har ju haft ont väldigt länge, när började det? Jag har också problem med knäna, framförallt höger knä som började krångla när jag var ca 8 år, har schlatter i knät
![]()
Med tanke på att vi gick i totalt knappt 3 timmar och att den totala höjden vi besteg var ynka 250 meter är det rätt pinsamt att erkänna att jag har lite lite träningsvärk i rumpan och vaderna idagVi höll dock ett rätt högt tempo och även mina vänner som sprungit både halvmaror och Tough Mudder erkände faktiskt att de hade lite ont idag, så jag låtsas att det är okej...
![]()
![]()
![]()
Just nu hänger jag inte med i mitt eget liv.Skolan går på högvarv (nivå: "borde plugga tio-tolv timmar om dagen men det kommer inte hända"), jag försöker ta körkort och vi flyttar om tio ynka dagar. Träningen ligger på lågprio fram tills flytten är avklarad, men nu ska jag i alla fall ut i solen en timme innan jag ska ta mig igenom ytterligare några hundra sidor kurslitteratur.