Sv: Beach 2014

Haha intressant uppladdning inför vad som komma skall?
Eller kanske inför chokladbristen som förväntas inträda 2020? Undra om vi blir tvugna att äta broccoli istället för choklad då? (eller gummi, som tycks utkonkurrera chokladen...) Lycka till med kommande tids hårda matschema, heja dig! Men tycker det låter lite väl hårt, speciellt om du ska träna också? Är det meningen att man ska träna på så få kalorier eller är det du själv som bestämt att du vill göra så?
Du! Jag tänkte på kesoplättar idag, så jag undrar hur du gör dina? Hur blir smak/konsistens?
Din träning låter så rolig! Och jag tror nog promenad räcker dag efter dubbelpass.Nu är jag tröööööött, har precis ätit och ska placera mig själv i sängen. Det blir nog inget gym imorgon innan jobbet, en lugn promenad kanske det får bli istället. Känner redan av axlar och rygg...
*kl*
Nästan en timme på gymmet, trots enormt omotivation. Testade massa nya övningar på matta och det kändes riktigt bra! Sen unnade jag mig en gratis hamburgareOch nu har jag ätit choklad så jag nästan mår illa. Nu är jag redo för att sätta igång imorgon!
![]()
Haha intressant uppladdning inför vad som komma skall?
Alltså, åh. Det händer ingenting här. Det kan ju iofs bero på att jag äter massa skräp och inte tränar, typ. Skulle kunna vara därför.![]()
Idag ska jag hålla mig ifrån sötsaker iaf. Dock pizza till lunch eftersom jag har rester, men ikväll blir det kesoplättar eller kesoröra...
Bodypump kl 10 och så ska jag försöka få till iaf två träningspass till i veckan.. Wish me luck!
Du! Jag tänkte på kesoplättar idag, så jag undrar hur du gör dina? Hur blir smak/konsistens?