Jag är på med! Ska bara gå in mina gå-skor så jag inte får skavBring it!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är på med! Ska bara gå in mina gå-skor så jag inte får skavBring it!![]()
Bring it!![]()
Våga visa fläsket:
![]()
Tänkte jag borde säga lite mer än hej!Bilden togs för.. 2 veckor sen när jag bestämde mig för ta tag i skiten igen (fläckarna är från spegeln och inte mig
). Jag började i början av december äntligen få tillbaka motivationen att träna igen. Började 2012 under sommaren och gick superbra men slutade med en oplanerad graviditet som ledde till utomkvedshavandeskap och inre blödning = sängläge med jätteärr på mage efter en akut op. Bankade in i väggen igen pga det och lite annat skit så tappade bara lusten för allt. Fastnade i en social fobi och gömde mig hemma i stället, började spela datorspel istället för att leva typ.
I december tog jag tag sakta och stegvis tag i kosten och började smått träna. Inga stora krav utan egentligen mest visa mig där, göra något och sedan gå hem. Jag har på 3 veckor tappat nästan 5 kg (inkl julhelgen inräknad!) vilket är en fin morot till att fortsätta. Så nu flyttar jag in med er och peppar ihop med er!Skaffade gymkort i december. Ska köpa simkort med och börja simma för jag gillar att simma. Mina muskler gillar det
Min plan för 2015 är:
- Fortsätta äta flera och mindre måltider och hålla koll på kalorierna
- Fortsätta med att endast äta något sött på lördagar och inte dagligen
- Ta upp simningen igen och försöka simma alla vardagar om möjligt
- Träna på gymmet minst 5 dagar i veckan medan man är ensam hemma
- Gå en promenad minst dagligen och inte ta bilen längre (vilket går då man inte har körkort mer)
- Laga cykeln så man kan börja cykla igen med till olika ställen
- Förhoppningsvis tappa så man når 2 siffrigt till augusti så man inte skäms när man visar sin häst
Det får nog duga. Inga jättekrav men de är stora för mig. Men viktigaste:
- STIRRA INTE MIG BLIND PÅ VÅGEN OCH INTE VÄGA MIG DAGLIGEN
(annars kommer mina gamla ätstörningar triggas direkt om jag har en dålig dag)
Tack för mig!![]()
@Tassetass När kommer bebisen? Grattis!
Det låter som att 2014 var ett tufft år för dig, jag hoppas 2015 blir bättre. Vilka bra mål du har, låter som att du har en bra plan. Men kommer du verkligen hinna gymma 5 gånger/vecka + simma + gå promenad? Kanske är det lite höga mål? Vad jobbar du med?
Håller med om det sista du skrivit om att inte väga sig varje dag för har man den läggningen så blir det till ett så otroligt starkt tvång och siffrorna styr hela livet och hur mycket man är värd.
Ber om ursäkt om fläskmängden äcklar någon!