@Ackio Vad bra att få lite städning gjort! Du kan inte köra nån träning hemma? Typ cirkelträning eller yoga?![]()
Jo får väl lösa något sådant åt mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Ackio Vad bra att få lite städning gjort! Du kan inte köra nån träning hemma? Typ cirkelträning eller yoga?![]()
Hej adhd!Jag vill träna! Men icke.. dottern hemma idag med. Igår hade jag sådan överskottsenergi jag inte fick träna av mig så rev ut hela klädkammaren som bara använts som förråd. Alla sakerna tog upp hela vardagsrumsgolvet + hallgolvet när klädkammaren äntligen var helt tomSå var rätt rejält med saker där. Sedan satte jag in klädstång, byråer och köpte hem galgar. Så nu är klädkammaren faktiskt en klädkammare. Gick även igen alla byråer med barnens kläder och ordnade upp. Samt möblerade om arbetsrummet lite.
Får väl se vad som sker idag. Blir nog sortera klart allt i sovrummet. Har en hel hög av för små barnkläder bla där inne som borde packas ner. Så får väl trösta mig med att få lite ordning hemma.. men jag vill träna!
Woho!
Med EN dag tillgodo klarade jag målet jag satte upp för Januari!
Mitt mål var: Komma igång med promenader igen och komma under 130 kg.
Vägde in mig på 129,9 kg idagOch gått flera promenader denna vecka!
Aldrig mer 130+ ALDRIG!
Nu måste jag komma på mål för Februari medFörslag?
@_Charlotte_ Började i mitten av dec 2014 på 136 kg
Vet inte riktigt om jag vågar säga en vikt för jag blir så knäckt när jag inte lyckas med mina mål. Skulle vilja säga 5 kg till men samtidigt kommer jag bli helt blä om jag inte lyckas med det. Men ett mål blir nog: Börja rida igen!
Woho!
Aldrig mer 130+ ALDRIG!
Woho!
Aldrig mer 130+ ALDRIG!
Woho!
Aldrig mer 130+ ALDRIG!
Fan vad du är bra!!![]()
Woho!
Aldrig mer 130+ ALDRIG!
Nä hörredu, nu låter du precis som jag brukade göra när det kom till kompisrelationer, och det har jag fått lära mig att det inte är bra! Det är inte ditt fel att din kompis inte ville träffas just den här gången, det beror inte på dig och är det någon jag skulle lägga skulden på så är det henne. Hon borde faktiskt ha tänkt något steg längre och gett dig en lite mer konkret ursäkt - jag skulle aldrig säga till någon att jag inte ville ses "för att det blivit för mycket", "för att jag inte orkar" m.m. Det är ju som gjort för att den andra personen ska börja fundera, analysera och ta på sig skulden! Nä, då är det faktiskt bättre att dra till med en vit lögn tycker jag - skylla på dubbelbokning, sjukdom eller vad tusan som helst! Jag har verkligen jättesvårt att tro att din vän undviker dig på något vis, så det tycker jag att du ska sluta klura på redan nu även om jag vet precis hur svårt det är. Men vem vet, hon kanske bara hade haft en riktig skitdag på jobbet, ett gräl med någon annan eller liknande? Du är inte anledningen i alla fall, det törs jag sätta hela mitt studiebidrag på!Lite OT men jag har sådan ångest just nu. Skulle träffat en kompis ikväll men hon ställde in utan att förklarar varför, jag trodde direkt att det berodde på något jag gjort eller sagt men vad jag vet så hade vi jätte mysigt sist vi sågs. Försökte tänka ut vad jag gjort fel men det enda jag kan komma på är att jag är sjuk, att hon inte orkar umgås med någon som har så mycket problem som mig. Men sist vi träffade pratade vi typ inget om några problem alls utan åt, tittade på TV och pratade om allt möjligt och hon har bett mig att prata med henne om svåra saker för att hon vill ställa upp, att det gör henne glad när jag litar på henne och hon kan hjälpa till. Frågade rakt ut om det berodde på mig men då skrev hon att det blivit för mycket ett tag och att hon behövde isolera sig. Från mig då eller? Är jag så jobbig att umgås med? Eller hade det inget med mig att göra? Jag fattar ingenting och självhatet bara gror i mig
Jag känner mig som världens ensammaste person som ingen kan gilla, som inte ens kan äta normalt och som bara mår dåligt. Har en massa dumma tankar och måste tvinga mig själv från att inte göra om de där dumma sakerna jag gjorde för två veckor sedan.
Idag blir det ca 2,5 timmes promenad, städning av lägenheten och plugg.
Klippte mig också kom jag på, frisören frågade hur gammal jag är, när jag svarade att jag fyller 27 om två veckor blev han super förvånad, han trodde jag var 18-19 maxFolk brukar tycka att jag ser mycket yngre ut än vad jag är men så mycket? Blir positivt om jag blir gammal, kommer se ut som 50 när jag är 60 super bra ju. Problemet just nu är bara att jag inte kan se mig själv i någon form av framtid. Fast det var lite roligt att han gissade så totalt fel på åldern
![]()
Härligt!!TackBlir bara gladare av era ord nu. Kan knappt tro det själv än
Men känns i kroppen. Energin, lusten och orken att fixa hemma osv. Framtidsplanerna i huvudet för hästlivet mm. Allt växer!
Jag känner mig mer levande när man börjar komma igång igen![]()