Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen eller hurFår kolla med min svärmors man, han är bonde och kanske har något gammalt däck som ligger och skräpar
![]()
Alltså traktordäck är så jäkla tunga! Iaf om fälgen fortfarande sitter på.Punktering på traktorn är ett smärre träningspass att fixa. Så kör hårt.
Man får verkligen med hela kroppen där!
Det ser superhärligt ut!Bokskogs-yoga
![]()
Spring spring SPRIIIING!Kan ni peppa mig till att springa imorn? Haha. Wääh.
Kan ni peppa mig till att springa imorn? Haha. Wääh.
Hur långt bör ett pass vara för att ge något resultat?
Det är sant.Det viktigaste man behöver veta om träning: Den bästa träningen är den som blir av.
Och den mest effektiva träningen är den du fortsätter med. Om du så kör 5 minuter åt gången så kommer du fortfarande få bättre resultat än om du inte tränade alls.![]()
Spring spring SPRIIIING!
Tänk vad jättenöjd du kommer vara efteråt.
Ni är riktigt awesome allihop! Sitter på mob nu så har inte läst ikapp så mycket, men vill bara ge lite pepp och uppmuntran till alla i tråden. Så får jag läsa ikapp vid datorn sedan.
Funderar på att lägga upp min träning så jag kan träna mesta tiden hemma när ungarna sover. Men vet inte riktigt hur jag ska träna, har noll redskap så tar tacksamt emot lite tips på övningar som går att göra ändå. Hur långt bör ett pass vara för att ge något resultat?