Haha!Det är väl som den där känslan av att alla bara går omkring och låtsas vara vuxna
![]()
Och jag inser nu när jag läser mitt inlägg igen att jag räknat fel, det är visst lite längre sen jag blev klar. Tiden går fort när en har roligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha!Det är väl som den där känslan av att alla bara går omkring och låtsas vara vuxna
![]()
Förra veckan fick jag ihop tre styrkepass som planeratPromenad varje dag och ridning tre dagar då hästarna longerades en dag istället för att ridas.
Denna veckan planeras såhär:
Mån: Morgonpromenad
Tis: Morgonpromenad, styrka
Ons: Morgonpromenad, ridning, hiitpass
Tors: Morgonpromenad, ridning
Fre: Morgonpromenad, styrka
Lör: Promenad, ridning, styrka
Sön: Tävla med hästen (efter en heldag på tävling kommer jag inte orka något mer)
Har träningsvärk på precis dom ställena jag borde ha från igår. Känns gött! Ikväll är det möte inför helgens tävling och så ska flocken ute i hästhagen utökas med kompisens lilla 1 åriga halvblodshingstJag som aldrig skulle ha någon inhyrd i mitt stall, nu är två av fyra mina hästar
Men det är skillnad på vem man har inhyrd. Skulle inte ta in vem som helst då vi egentligen inte har behov av att ha inackordering.
Det är stor skillnad om det är någon man känner sen innan och vet att man funkar med! Jag skulle heller aldrig ta in någon, och inte ens låta någon rida, men med lilltjejen och hennes mamma funkar det jättebra. De gör som de blir tillsagda, har ett sunt hästtänk/säkerhetstänk och då är det en helt annan sak än såna där som går in för att bråka (såna som fanns i mitt förra stall).
Jättestor skillnad! Detta är ändå min bästa vän och hon vet hur jag vill ha det och att jag vantrivdes där vi stod i kollektivstall (hon stod också i det stallet då). Jag har sagt till henne att hon gärna får ha sina hästar här men att det isåfall ingår all service. Jag (och maken) sköter allt och hon kommer hit och rider och pysslar när det passar henne.
Jobbintervju klar. Det var intensivt, men det gick bra. Helt slut i huvudet nuFem personer intervjuade till två tjänster, så vi får se
![]()
Spännande! Jag håller också alla tummar och tår jag har, det gick säkert hur bra som helst! Bara att bli kallad till intervju är ju ett jättebra tecken, i alla fall i min värld!Jobbintervju klar. Det var intensivt, men det gick bra. Helt slut i huvudet nuFem personer intervjuade till två tjänster, så vi får se
![]()
Jobbintervju klar. Det var intensivt, men det gick bra. Helt slut i huvudet nuFem personer intervjuade till två tjänster, så vi får se
![]()
Håller tummarna för dig!
Spännande! Jag håller också alla tummar och tår jag har, det gick säkert hur bra som helst! Bara att bli kallad till intervju är ju ett jättebra tecken, i alla fall i min värld!![]()
Håller tummarna!