TackHan är en islandshäst
![]()
Aha, vilken fin! Hmm kanske är en islandshäst man ska ha när det blir dags att skaffa en ny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackHan är en islandshäst
![]()
Resultatet från scanningen av rygg/nacke visade en jämn men överdriven kurva.. jag använder otroligt mycket energi till att bara hålla mig upprätt, jag slappnar alltså inte av..
Attans! Klarade inte fyra på raken utan det blev tre, fem sekunders paus och sen den fjärde. Aja, det går framåt!![]()
Har jag missat något nu, vad är bakgrunden till det här?
Kram!
Alltså, norska intervaller - FY FAN! Har aldrig varit så nära en nära-döden-upplevelse i hela mitt liv, tror jag. Passet bestod av fyra intervaller på vardera fyra minuter med fyra minuters vila emellan, pulsen skulle snabbt upp på och ligga kvar på 90% av maxpuls. Kan direkt säga att det fixade jag inte, utan jag parkerade runt 86-87 %. Första intervallen var kräkjobbig men eftersom det var första återhämtade jag mig ändå rätt bra. Andra intervallen var kräkjobbig och jag kände att där hade det varit lagom att sluta. Tredje intervallen var den som nästan blev en nära-döden-upplevelse, då var jag nog uppe på 88-89% några sekunder. Efter den intervallen fattade jag inte hur jag överhuvudtaget skulle kunna ta mig igenom en till, men det gjorde jag och lätt illamående men stolt lämnade jag spinsalen.
Nu äter jag godis, dricker Pepsi Max och tittar på maken och dottern som sjunger Bolibompasånger.![]()
Pepsi Max. Hade så gärna velat ha en nu. Helst med ingefärasmak![]()