Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite kaos i livet just nu.. men jag läser vad ni har för er och jag tränar själv, bara det att jag inte berättar om det just nu..
Kiropraktorn imorn, ska få resultatet av scanningen från förra gången, blir spännande..![]()
Knäböj check! Det slutade med att jag gjorde tunga trean på 47,5 kg och tiorna på 35 kg. Fick till riktigt bra känsla när jag ställde mig ännu smalare med fötterna så nu har jag lite ökade förhoppningar om att kunna få till böjen lite bättre framöverDen slirar ju liksom lite där bakom om man jämför med mark och bänk
Jag menar, jag har tagit 45 kg i bänk och 55 kg i böj
![]()
HahaDin ratio bänk/böj är nog lite off jämfört med de flesta andras
![]()
Kör du chins med gummiband eller negativa eller hur gör du?![]()
Haha jamen eller hurLite därför jag vill komma ikapp med böjen men det har känts svårt. Fortsättning följer
Tidigare har jag kört med gummiband och handflatorna mot mig. Nu kör jag med handflatorna från mig (pronerat grepp heter det väl? Och supinerat är handflator mot sig?) och då gör jag utan. Såhär: i min programmering ska jag göra ett set med tunga chins, och 3-4 lättare. Egentligen ska de tunga vara viktade och de lätta bara kroppsvikt. Men eftersom jag inte kan göra chins så gör jag så att de tunga är negativa chins och de lätta gör jag med fötter i golvet (fast utan att hjälpa till men för avlastning). Det blir riktigt jobbigt ändå!
Ha, jag blev också uppmätt förra gången jag gjorde nytt pass! Fast för mig gick det från 159 till 160, så skillnaden blev liksom lite mer markant och välkommenJag och maken var och tog pass idag och jag är tydligen längre än jag trottTrodde jag var 173 cm men är tydligen 176 cm
![]()
Ha, jag blev också uppmätt förra gången jag gjorde nytt pass! Fast för mig gick det från 159 till 160, så skillnaden blev liksom lite mer markant och välkommen![]()
Måste bara visa en bild från lägret på min fina hästDet är uppbyggande övningar vi håller på med, sånt som alla raser oavsett inriktning behöver så vi är en blandad kompott ryttare och hästar. Här tränar vi bommar och hoppade även små hinder.
![]()
Ååå vilken fin häst du harvad är det för ras?
KL
Igår körde jag och mannen en promenad ner till stranden där det finns styrketräningsmaskiner och körde ett litet pass.
Idag blev det jogg 25 minuter (mätte upp och jag hinner ca 4,5 km på den tiden) plus 5 min uppvärmning och 5 nedvarvning. Det va verkligen skiiittungt idag, luften stod typ still och va supervarmt så kändes som man skulle tuppa av. Men jag tog mig runt iaf!Och inte så värst ont i benen.