Beanie Babyfyllning?!

M

MataHari

Har kommit igång med virkningen igen. Eftersom jag egentligen inte kan virka håller jag mig till amigurumis, då räcker det med fasta maskor och de har jag lärt mig i alla fall.

Nu skulle jag vilja göra de lite gosigare att hålla i och fylla dem delvis med såna där små "pärlor" eller vad man ska kalla det som Beanie Babies har i rumpan ni vet.

Frågan är bara, var köper man sånt? Tacksam för tips, internet butik eller butik i Stockholm.
 
Sv: Beanie Babyfyllning?!

Fler som virkar amigurumis förresten?
 
Sv: Beanie Babyfyllning?!

Kanske kan fungera bra med vete eller några små bönor av något slag?
 
Sv: Beanie Babyfyllning?!

Jo, känslan blir nog rätt bra då, men jag skulle hellre ha något som inte börjar gro om det blir blött/fuktigt och som inte kan få mjölbaggar eller andra otrevliga kryp...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
866
Senast: cassiopeja
·
H
Hästvård Jag har gått och tänkt fram och tillbaka i flera dagar nu angående en häst vi har tittat på. Skulle vilja ha lite råd från er om hur ni...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Alexandra_W
·
Foder & Strö Sitter i en liten jobbig situation... Min lilla systers kompis har en häst eller snarare hennes familj har "alldeles för många" hästar...
Svar
14
· Visningar
1 901
Senast: Zab
·
T
Träning Jag har en varmblodsvalack som är 8 år. Köpte honom i höstas och han togs av banan för ganska exakt ett år sedan. Han är tävlad i både...
2
Svar
21
· Visningar
2 408
Senast: TantStrul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp