"Bebis" har lärt sig något...

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Rattfylla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 818
Re: \"Bebis\" har lärt sig något...

Hehe jo till slut iaf! =) Hon var rätt rolig!
När hon väl våga sig fram så bet hon tag i sakerna och lyfte dom men sen när dom åkte efter henne då hon gick blev hon helt förskräckt fast till slut var inte de heller så farligt hehe!

Re: \"Bebis\" har lärt sig något...

Vad söt hon är när hon biter i presenningen! :D Min lilla bebis har också haft presenningsövning. Visserligen är hon 2 år men då brukar de ju vara ännu svårare att övertala. ;) La presenningen, precis som du, sen klampade hon rakt över på första försöket. :eek: Jag blev ju så klart överlycklig! Hon är inte alls rädd över huvud taget. Min lilla prinsessa... :love: *överstolt*

Liknande trådar

Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 780
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 443
Senast: starcraft
·
Övr. Barn Hej! Då detta inte rör mitt barn har jag skapat ett hemligt nick. Jag vill inte att någon ska förstå vilken familj det rör sig om, så om... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 291
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 173
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka