Bebisvaka!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Dravena

Trådstartare
Någon som vill bebisvaka med mig? ;) Kl 2 inatt vår tid ska min kompis, som numera bor i Australien snittas. Det är planerat eftersom hennes mage är så stor att den inte får plats i diagrammet (50 cm). De vet inte hur stor bebisen egentligen är och dessutom har den lille inte behagat vända på sig, så det blir ett snitt imorgon för att få ut krabaten.

Så nu sitter jag här och är nervös! :crazy: :banana:
 
Sv: Bebisvaka!

Vet inte hur snabbt vi kommer få veta nåt dock, hon kommer få ligga kvar ett tag. Och jag antar att de har bättre saker för sig som nyblivna föräldrar än att rusa till telefonen och ringa hit. ;)
 
Sv: Bebisvaka!

Nåja, förr eller senare så lär de väl känna sig tvugna att meddela alla som är förväntansfulla (och har viss bebisfeber om jag inte har fel ;) jag har fått en släng iaf!) här hemma!! Hon vet ju att du sitter och väntar!
 
Sv: Bebisvaka!

Japp det vet hon! Men vi sa till henne att åtminstone repa sig lite grann innan hon rusar till telefonen. ;)
 
Sv: Bebisvaka!

Det kanske hon blir tvungen till! :smirk: hoppas att allt går så smidigt osm möjligt! vad de ska vara nervösa / förväntansfulla nu!!!
 
Sv: Bebisvaka!

Åååååhh! :bump: :bump: Tala om för Tess att det har fiunns en till vakare som gratulerar!!!! :)
Chloe... vilket fint namn! :love: har du fått löfte om bilder? ;)
 
Sv: Bebisvaka!

Men hur stor var den lilla chloe, min äldsta dotter vägde 5,2 när hon kom ut med planerat snitt...
 
Sv: Bebisvaka!

4,6 blev hon i slutändan, så det det var inte så farligt! Hon hade inte växt så mycket sen det sista ultraljudet så jag antar att det var mycket vatten.
 
Sv: Bebisvaka!

4,6 räcker väl!!!!! :) har för mig att du sa att tess inte var så jättestor heller.
 
Sv: Bebisvaka!

Hon ser ut ganska exakt som jag gör, lång och smal men med hyfsat breda höfter. Men det vete sjuttom om man vill klämma ut en sån på sin första förlossning! ;)
 
Sv: Bebisvaka!

:crazy: tycker att det borde vara tillräckligt svårt med en LITEN bebis... skönt att det gick bra med snittet i alla fall!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 090
Gravid - 1år Vår dotter är 6 månader gammal nu och sover i spjälsäng i samma rum som vi. Just nu är vi hos mina svärföräldrar och vi planerar att ha...
2
Svar
31
· Visningar
3 502
Senast: Imogen
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp