Hej och hå, här händer det grejer när man går och lägger sig! Tusen tack för alla svar!
Det luktar inte alls illa, och i övrigt stämmer symtom såsom ökade besvär innan mens samt efter sex, klåda precis vid och innanför kanten av öppningen, ökade flytningar, grynig flytning, osv. Jag har provat att lufta mycket mer än tidigare samt att inte tvätta och skölja så mycket när jag duschar, vilket hjälpte till en början men inte gör mycket skillnad nu .
Det kanske helt enkelt är en rubbning i bakteriefloran, jag ska gå till apoteket nu i helgen och se vad jag kan hitta själv (tack för hjälpen med översättning
@mandalaki 
) samt om de kan ge mig några tips. Salvor och krämer kommer jag aldrig att testa efter den här tråden, så det blir kapslar all the way!
Håll tummarna för att jag får till en lösning, annars får jag snällt vänta tills jag hittar en tid på någon mottagning någonstans. Jag har inte mycket till erfarenhet, men jag
tror inte att det finns något liknande barnmorskemottagningen här, utan det är mest privata (typ) kliniker som gäller.