behöver hjälp

MinIan

Trådstartare
Jag fick lust å ladda hem testversion av cs3..

har ju cs2, men det skadar ju inte å ha cs3 i en månad iag :p

så jag laddar hem det.. och så kommer det upp att följande ska stängas så att installationen kan fortsätta..
  • internet explorer

jag stänger ner de, till och med msn.. men det går fortfarande inte.. så går jag in på aktivitetshanteraren, under precess finns det nått som heter iexplorer.exe..
jag tror ju att det är den.. testat å stänger ner, men då kommer det upp en varningsruta där det str en massa negativt.. det kan hända si och så om du stänger ner.
så nu vet jag inyte om man vågar stänga ner det, eller om det är nått annat jag ska göra..

någon?
 
Sv: behöver hjälp

okej, jag får väl lita på dig då.

jag vågar det imorgon då :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler min laptop har fungerat väldigt bra, men häromdagen gick det inte att gå ut på internet. Klickade på Google chrome och internet...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: Korven
·
Relationer Ja, jag har ju skrivit här om min psykiska ohälsa och alkoholproblem etc. Egentligen tar det emot att ens starta den här tråden, men vet...
Svar
8
· Visningar
2 279
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 417
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Har under lång tid ej kunnat ladda ner PDF-filer på min dator, det kommer bara genast upp en ruta där det står Internet Explorer har...
Svar
7
· Visningar
1 769
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp