Behöver hjälp att förstå SF:s hemsida

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 859
R

Raderad medlem 6459

Min hjärna fungerar inte särskilt bra då jag har gått igenom någonting väldigt tufft den här veckan. Min man föreslog att vi skulle gå och se nya Hotell Transsylvanien-filmen på bio i helgen men jag vet inte om min hjärna har gett upp helt, eller om SF:s hemsida är helt obegriplig. Kan nån snälla hjälpa mig att titta om den går med engelskt tal och svensk text någonstans i Stockholm i helgen? Gärna på Scandinavia eller typ Sergel.

Allt jag får fram är syntolkat (?) och det vill vi ju inte ha.

Skulle verkligen uppskatta hjälp.

@Killaloe Tack för hjälpen!! Bara om du orkar! Jag skulle uppskatta det jättemycket <3.

Och tack <3.

@Killaloe Tack för hjälpen!! Bara om du orkar! Jag skulle uppskatta det jättemycket :heart.

Och tack :heart.
Hm bara en tanke - det skulle kanske kunna vara så att det erbjuds syntolkning för dom som behöver på föreställningarna - alltså att det är individuellt och inte för alla. (Snillet spekulerar)

Och äh, såg att @Hedinn redan hade koll!
Vill du att jag ska göra något annat? För antar att ringa inte behövs då :)

På Sergel går den klockan 15 och 18 på lördag, med engelskt tal och svensk text. Syntolkning och uppläst text är inget du behöver bry dig om, det sker via appar och/eller hörlurar för de som behöver, så övriga påverkas inte av det alls. :)

https://www.sf.se/bokning/platsvaljaren/Sys99-SE/AA-1294-201807211500

https://www.sf.se/bokning/platsvaljaren/Sys99-SE/AA-1184-201807211800

Säg till om jag ska kolla nåt mer/annat.
Kan tillägga att den även går 12.40, om ni föredrar en tidig visning. Ser ut att vara samma tider på söndag också, hojta om jag ska plocka fram länkar dit!

Tack @Hedinn , jag uppskattar verkligen din hjälp. Jag hojtar om jag behöver fler tider, men jag tror 15 eller 18 blir perfekt. Stort tack.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 804
Senast: Amha
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka