Behöver hjälp att hitta rätt täcke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hnota
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 715
H

Hnota

Jag är ute efter ett grönt eller grått täcke till min islandshäst, storlek 125.
Det ska vara ett fleece eller ylletäcke. Jag har letat på alla möjliga ställen men har inte hittat vad jag söker. Ofta är det också så att dom har det i tex. blått och grönt, men visar bara det blåa på bild, och jag tänker inte beställa om jag inte får se vilken sorts grön det är. Jag vill inte ha en ful grön, en ljus grön som går fint ihop med hennes fuxfärg ska det vara. Eller eventuellt ett ljusgrått.

Vet ni vart jag kan hitta det jag söker, eller har ni en bild på erat eget täcke och kan tala om vart ni köpt det??

Tacksam för hjälp :bow:

Sv: Behöver hjälp att hitta rätt täcke!

Det finns ju hur mycket som helst att välja på!!

Lättast är väl att gå in en lokal ridsportbutik...

annars har jacson billiga om det är det du är ute efter

Sv: Behöver hjälp att hitta rätt täcke!

Kolla med www.boett.com, de har ett fleecetäcke med hals som standardmodell. Och man brukar få välja färg själv där.

Annars är det nog bäst att du handlar lokalt, färg på skärmen är inte alltid = färg i verkligheten ...

Liknande trådar

Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·
P
Utrustning Hmm ja man kanske skulle ta o söka hjälp för sin täckesmani o shopping :rofl: Va i hästaffären (Börjes) igår o skulle köpa ETT...
Svar
18
· Visningar
1 366
Senast: lakrits
·
A
Utrustning Köpte en rejäl yllefilt och tänkte göra ett hyfsat täcke av den, och undrar om någon har tips på material till kantband, bogspännen...
Svar
6
· Visningar
2 346
Senast: Nica2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 😢
  • GVFÖ 2025
  • Datorproblem

Hund, Katt, Andra Djur