Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tyvärr blev det ingen tjej .. hon fastnade för en hane som va jätte fin... och ha fått namnet turbo..!!!
lägge ut en bild sen på han så ni få se underverket..!!!
öhhmmm...vet inte om det är jag som är färgblind, men den där valpen ser inte VIT ut..
Dessutom så vitt jag vet ska det väl inte finnas nåt som heter vit schäfer idag.. däremot finns vit herdehund...
*bara en tanke*
Fast det är ju samma...Vit Schäfer/Herde, en vit Schäfer trots att dom fick namnet Vit Herde 1999...och om jag själv bara skulle beskrivit färgen rätt upp å ned skulle även jag sagt vit ÄVEN fast jag ser att den inte är KRIT-Vit.
Jag tyckte att den såg "fläckig" ut, och skulle jag sagt bara en färg hade jag nog valt grå... Om pappan är vit schäfer och mamman vit herde (eller var det tvärtom ??), kan någon då vara snäll och förklara skillnaden ??
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...