Jag såg att det heter Balsamico Crema, ser ut som chokladsåsJag är generellt usel på grönsaker, bönor t.ex får jag inte till alls. Underligt nog, eftersom jag har smakat och inte tycker dom smakar illa. Men nått är det. Fetaost har jag precis börjat äta, så det funkar! Gjorde en god sallad på ynka pasta, tonfisk, grönsallad och creme... nånting franska örter. Blev jättegott! Men pasta har jag jobbigt med trots att jag behöver nått matigt. Tonfisk älskar jag, kyckling och skinka funkar också. Så nån sallad ska jag ju kunna få ihop. Balsamico har jag aldrig testat tror jag, men vinegretter och sånt gillar jag. Måste få in mer nyttiga fetter också. Fått bassning av min läkare![]()
Kan du äta kål/lära dig äta kål så tycker jag att det är en bra grej att äta. Speciellt i en sallad där du kan ersätta pasta eller liknande. Häll på vad du vill och gillar, jag brukar ha grönsaker och nån ost (feta, stekt haloumi, mozzarella) och kanske då tonfisk eller liknade. Bönor köper du i tetra, finns blandade sorter med kikärtor, kidney och vita bönor, bara att skölja av och äta. På med lite olivolja så får du i dig lite bra oljor.