Behöver hjälp...

aemaria

Trådstartare
Jag måste ha mixtrat till det på nåt vis med min dator och behöver hjälp!
När jag surfar och går in på en sida jag varit inne på förut kommer den gamla versionen fram, dvs hur den såg ut sist jag var in. Jag måste trycka på uppdatera-knappen för att tex jag ska se nya inlägg på bukefalos. Hur ändrar jag detta så jag slipper sitta och uppdatera hela tiden??

//a

Sv: Behöver hjälp...

Du kan ju testa och gå in på menyn Verktyg -> Internetalternativ. I den rutan finns en flik där det står Allmänt och när man trycker på den så får man upp en ruta där det bl.a står Tillfälliga internet-filer i mitten. Tryck på knappen Inställningar där så får du fram en ruta där du kan välja om explorer ska kolla efter om det finns nyare versioner av sidan. Sätt den på Automatiskt eller Varje gång sidan besöks.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
401
Senast: Anna-Bella
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 432
Senast: qitis
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 809
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
21 622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka