Behöver ny m-tangent

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare jooohannan86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 308
J

jooohannan86

min m- tangent har lossnat och går inte att sätta tillbaka. kan man köpa en ny eller måste man köpa ett helt nytt tangent bord???(datorn är en laptop)och vart kan man köpa i så fall?

Försökt googlat utan svar!

snälla hjälp, det är sjukt störigt

Sv: Behöver ny m-tangent

börja med att berätta vad det är för dator tex? och inte bara en acer, utan exacta modellen, gärna serienummret också.

börja med att berätta vad det är för dator tex? och inte bara en acer, utan exacta modellen, gärna serienummret också.

Fujitsu siemnes Amilo 1720, serial number: YSLW003271

Har ingen garanti kvar.. mer än 2 år tror jag...min lilla syster har fått den som en surf/msn dator. men jag har misshandlat den lite innan :crazy:;)

jo, du var 4 månader sen för garantin, men min kollega skulle kolla vad det kostade med ett nytt tgb till din burk. får veta imorgon.
Garanti fr.o.m.*
8/18/2006
På-plats-garanti t.o.m.*
- Inskicksgaranti t.o.m.*
8/18/2008

åh samma som för mig, min jävla enterknapp är lös och går inte att få fast och jag blir TOKIG

Baka_kun: vet du om man kan typ lämna in den och så trixar de dit den på nåt sätt? Eller hur funkar det?

nä, tangentbordet är modulärt, finns clips (om det är den modellen jag tror att det är) i överkant och spännen i underkant, tryck ut clipsen och lyft ur tangentbordet, ev lossa 1-2 skruvar på baksidan.

ersätt med ett nytt och montera i omvänd ordning.

oki tack så jätte mkt! ska prata med lillsyrran som fått den :D

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 649
Senast: manda
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
741
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 416
Senast: Tantan
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 706
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka