belysning till hallen

MidnightSoul

Trådstartare
Någon som har förslag på belysning till hallen? Har inga fönster i hallen och skulle vilja att det inte var kolsvart därinne. Någon som har något förslag på nån belysning som kan göra så att det inte blir kolsvart därinne under kvällarna? Har inget bord att ställa bortslampa på och ingen bra golvyta för golvlampa. Det som finns är skoskåp, hatthylla, spegel, nyckelskåp och en "pall" som man kan sitta på för att ta på sig skorna på.

Har du bild att visa?

I hallen ser det ut såhär:
IMG_0255-e1483871833864.jpg

I stora dotterns rum har vi en hängande i hörnet vid våningssängen som nattbelysning. Blir jättemysigt. Hittade bara den här bilden:
7_1_17_7.jpg

(Fel dotter på bild, den där lilla sover inte där uppe :D )

Har haft hängande i hörnet i matsalen med men där har jag annan belysning nu.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 369
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med... 2
Svar
30
· Visningar
3 629
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Uppdateringstråd 31