JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bengtsson avstår söndagens GP
Moderator
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson och Zuccero är i storform och tog en Grand Prix-seger i Abu Dhabi på torsdagen. Framtiden är dock oviss för...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson och framtidshoppet Zuccero tog täten i ärevarvet efter att ha vunnit en trestjärnig Grand Prix över 1,60-hinder på...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson har en riktig topphäst i 11-årige hingsten Zuccero. På söndagen tog ekipage hem Grand Prix-segern i tyska...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson och Crunch tog en andraplats i lördagskvällens Grand Prix över 1,60-hinder på det trestjärniga meetinget i danska...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Bakar för fullt. Ute spöregnar det.
Måste nog åka till en affär senare då det blev spontanbestämt med vandring imorgon och jag tror att...
Nixehen
1 minut sedan
Svar: 1 619
Visningar: 55 509
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Precis. En del tolkningar här i tråden utgår från att det här är ett förhållande. Det är det inte. Det är två främlingar som inte verkar...
Lingon
3 minuter sedan
Svar: 214
Visningar: 11 914
Allmänt
Tappar hår, panik
Kropp & Själ Åh ok tack. Jo det är kollat flera gånger. Nu var det iof ett tag sedan. Men sist var det inget anmärkningsvärt.
Tassa
3 minuter sedan
Stora shoppingtråden III
Utrustning Åh babyoljan glömde jag! @Mirtai tipsade om "hot oil-treatment" innan i vår men har inte testat än. Hett vatten+babyolja och stryka över...
Fiorano
22 minuter sedan
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
Idag kl 10:47
Svar: 2
Visningar: 85
Avel
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
Idag kl 10:25