Sv: benlindor

Jag ställer min fråga en gång till !
Back on Track !?....

1. Kán man använda det på alla hästar ?

2.Vad används det till ? (ridning) ?

3.Med vilka lindor ?

Back on Track innehåller små keramiska delar (exakt hur de görs vet jag inte) som sägs reflektera hästens egen värme och på så sätt öka blodcirkulationen genom att hålla benen varma. Vad jag har förstått så rekommenderas de inte till ridning men kan användas före och efter. Fast ärligt talat så vet de 17 om de är så mycket bättre än alla andra preparat/prylar med samma syfte. Har testat på min häst men märkte ingen direkt skillnad mot vanliga stallbandage. Eftersom värmen är det som avses är väl fleece lämpligast att linda med kanske?

okeej..Tror jag förstår:angel:

Ska nog hålla mig till vanliga paddar :P

Liknande trådar

Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
730
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 762
Senast: 13579vas
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 984
Senast: Milosari
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd
  • Slår med huvud i ena varvet
Tillbaka