Benskydd, Neoprene

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Juno
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 694
J

Juno

Hejsan
Letar efter benskydd till mitt halvblod som jag tävlar med i hoppning, till frambenen.
Vilke skydd tycker ni är bäst?
Har senskydd till henne just nu, men tycker att de sitter för hårt, är troligen för små och därför skall jag sälja dem och köpa nya..Men vet ej vilken modell....
Hittade benskydd på Hööks, i neoprene, kraftig stötupptagande neoprene som ger ett mycket bra stöd och skydd åt ben, senor och kota. Rejäl kardborreknäppning för perfekt tillpassning.

Nån som har erfarenhet av dem?

Sv: Benskydd, Neoprene

Jag tror det är sånna jag har till hästen. Inte säker, kommer inte in på hööks hemsida :D
Jag har absolut inget att klaga på. Sitter bra, är väldigt tåliga, tar smällar bra, är smidiga och sitter väldigt bra.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Liten
·
Utrustning Vilka är era favoriter av boots och benskydd? Tänker på vanliga boots och inte barfotaboots :) Min donna är en sån häst med benen och...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: LuckyMe
·
Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 364
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka