Benskydd på Gekå's

hjärter_dam

Trådstartare
Tar mig en tur dit idag och jag antar väl att catago-skydden inte finns där, men man kan väl alltid hoppas. Vet ni hur det är med den saken? Vilka andra skydd säljer de där?

Sv: Benskydd på Gekå's

Man kan aldrig säga vad som finns och inte finns på Gekås. dom har inget fast sortiment utan tar in 2hands-sortering och konkurslager..

Så om ingen har varit där dom närmsta dagarna så finns det bara en sak o göra, åka dit o hoppas på det bästa ;)

Jag var där i lördags och då fanns det bara dåliga beskydd. De var sladdriga och inte alls formsydda. 0 poäng :cool: Inga Catago skydd i sikte heller...

Tja, håller inte riktigt med där... Är där ca 1 gång i månaden, och det är till 95% likadana grejer. De har sitt standardsortiment, men får in lite uddagrejer då och då. Och mycket tillverkas för gekås, det är inte bara "konkurslager". Men "standardsortimentet" ändras på så sätt att de får in nya färger, design o.s.v. på samma grejer...

Tycker att det var annorlunda de första månaderna, då var det mer uddagrejer, kanske just för att de inte hade så många "egna" leverantörer... Då kunde man hitta både det ena och det andra, märkesprylar till vrakpriser. Nu är det bara en liten del som består av riktiga fyndgrejer...

Min åsikt iallafall ;)

Vad fanns det för annat skoj då?
Några fynd?
(ska dit i nästa vecka) :smirk:

Ok, När jag var där förra sommaren så var jag där två ggr under en kort tid och när jag kom tillbaka till omgång 2 hade jag en låång lista på vad jag skulle köpa och jag tror att 2 eller 3 av sakerna fanns den gången :p

Men det kanse är annorlunda nu? har inte varit där iår (än) :D

Precis, det var väl förra året de startade sin hästavdelning om jag inte minns fel... Då var det som jag skrev lite mer fynd och man märkte mer att det var konkurslager och dyl .

Nu har butiken flyttat hästavdelningen, som är mycket större, men har mycket mer "standardsortiment"... På ett sätt synd, man gör inga märkesfynd längre, utan köper mer slit och släng varor...

Men däremot vet man att det alltid finns fleecelindor för 40 spänn, schabrak för 80 spänn och träns för 100-lappen.

Ska dit idag, och kan ge en ny rapport imorgon om ni vill? Sist jag var där köpte jag faktiskt ingenting (så "tråkigt" har sortimenetet blivit) men jag tänkte slå till och köpa ett regntäcke idag! De hade ett jättefult orange sist, men det verkade bra, så det får nog bli det. Pålle får skylla sig själv om han går klädd i orange, den dagen han håller ett täcke helt i mer en en månad ska han få ett snyggt Pessoa :love:

Jag var som sagt där förra veckan och kom hem med...
Benlindor fleece/elastiska 50 kr
Vintertäcke, andas, 299 kr (snyggt blått)
Kort ridjacka "fyndkorg" 80 kr
Kort ridjacka men ändå stor modell, 129 kr
Träns (fanns två sorter i Xfull weeeiii) 129 kr
Lädergrimma, jättefin! 50 kr

Har nog glömt något nu... När jag var där fanns även jättefina regntäcken med fleece insida, rostrött/svart eller blå/svart. De hade en massa fina fleece och länd-skritt täcken. Många av schabraken verkade dock ha konstig form? Full på vissa såg mer ut som liten Cob... Men i stort sett hade de bra saker när jag var där.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
387
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
760
Senast: jemeni
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025