Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Söker någon sorts sen/benskydd till lilla B-ponnyn. Han ärdrygt 120 cm hög i manken och har smala ben, därav min frågan här - Vad finns det för skydd som funkar på en sådan liten? ALLT är av intresse!
B-ponnyn jag red var en welsh på 118cm och hade smala ben, köpte ett par läderskydd från Globus, lr framskydden var Globus och bakskydden var Chetak, men de hörde ihop iaf.
Fanns iaf i shettisstorlek och kostade kanske 3-400kr för fram+bak, mkt fina och satt bra! Vet dock inte om de finns längre, köpte dem iaf på EKO.
Har ingen bra bild men man ser lite (Ja, titta på skydden, rästen kan du strunta i! )
(De andvändes även på ett russ på 120 me lite krafftigare ben och då satt de bra och på ett russ som var 128, men de var något korta på den.)
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare.
Vi har en ponny sedan 3 år...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...