• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BabieBus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 703
B

BabieBus

Söker efter bra vita fina benskydd (vill inte ha eskardons tråkiga strykkappor dock...) gillar dock deras vita "varje-dag" skydd, men de kostar lite väl mycket för min ekonomi just nu. Har också tittat på globus BENSKYDD Neopren.
Kottäckande med stötabsorberande material.
Kardborreknäppning. eller pegasus airboots, kanske vita "luddiga" damasker från jacson..
Vad använder ni? Vad skulle ni välja? Svååååååååååårt!
Vill ha någonting som skyddar och ger lite stadga, och det är inte helkul att sitta och linda min 3 åring varje dag tyvärr...;):crazy:

Sv: Benskydd

Jag själv använder Eskadrons skydd, superbra!
Annars har jag sett att BR, Lamicell , Hampa m.m ska ha okej senskydd.

Liknande trådar

Utrustning Tänkte skaffa benskydd till pållen som han kan ha i hagen. Nu har vi haft 2 sparkar (med sår och blod) på en veckas tid,och i dag när...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Min häst får skav på baksidan av benet på frambenen, precis på/ovanför kotleden. Inte av kanten på skyddet utan lite ovanför. Lindar man...
Svar
0
· Visningar
1 293
Utrustning Hoppas på att få lite smakråd från er :laugh: Jag vill köpa nya lite finare benskydd till min fröken. Men jag vet inte riktigt vad...
Svar
19
· Visningar
2 762
Utrustning Jag använder alltid benskydd runt om vid ridning och rider till allra största delen ute i skogen. Vid dressyr har jag lindor runt om...
Svar
12
· Visningar
1 672

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka