Sv: Berga Naturbruksgymnasium?
Hahahah det där var dagens
Hahahah det där var dagens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hästhandlarjävel skrev:Hon var hemligt förälskad i gris gubben men han besvarade aldrig hennes kärlek så hon fick ta spänn sven istället, visst va det så?![]()
Whalor skrev:Jag gick där för massor av år sen och jag skrattar också åt detta.Tydligen är personalomsättningen inte så stor på Berga.
Jag tycker fortfarande att det är en av det roligaste saker jag gjort i mitt liv.
Mattis skrev:Åhoj!!
Berga e SUPER och internatlivet e ännu bättre!!! *får rysningar* Bara att rekommendera!!! Gick där 91-94...
EmmaJo skrev:Jag gick själv på Finsta (99-02) där hästhålningen var jätte bra! jag besökte berga innan mitt val men det stank så hemskt, inte många ridhästar och hästutbildningen börjar du med först i 2an, vilket innebär, om du inte har egen häst att du missar ca 1års ridutbildning och tappar endel av ridningen.
Endel hästar har berga "fått" av finsta så några trevliga hästar (Evedent och Pirat) finns.
Om du är intresserad av en vettig hästutbildning rekomenderar jag dig att söka någon annan skola.
Bor man på internat lär man känna varandras bra och dåliga sidor men gemenskapen är otroligt stark!
Dalakhay skrev:oh.. Pirat är super![]()
EmmaJo skrev:Jag gick själv på Finsta (99-02) där hästhålningen var jätte bra! jag besökte berga innan mitt val men det stank så hemskt, inte många ridhästar och hästutbildningen börjar du med först i 2an, vilket innebär, om du inte har egen häst att du missar ca 1års ridutbildning och tappar endel av ridningen.
Endel hästar har berga "fått" av finsta så några trevliga hästar (Evedent och Pirat) finns.
Om du är intresserad av en vettig hästutbildning rekomenderar jag dig att söka någon annan skola.
Bor man på internat lär man känna varandras bra och dåliga sidor men gemenskapen är otroligt stark!
whalan skrev:Håller med! Pirat är helt underbar![]()
![]()
whalan skrev:Då vet jag vem du ärGick själv på Finsta 00-03