Sv: Berga Naturbruksgymnasium?
Men jag svarar ju olika användare??
Men jag svarar ju olika användare??
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hästhandlarjävel skrev:om du använder dina ögon och se ser du vem hon svarar till, inte så avancerat :smirk:
Salonikel skrev:Hmmm... har du en arab också?
Marinella var den första som kom hit...hon va riktigt fin lite blyg till en början.....hoppa va lite läskigt i början men sen gick det av bara farten hoppade då hur bra som helst.sen var den en tjej som köpte henne och hadde me henne på strömsholmCrazyAngel skrev:Hej alla ni som gick på Berga efter -99! Kom det då en häst dit som hette/heter Marinella? Ett litet brunt sto med egen vilja? Kom från Gotland? Vore himla kul o få veta hur det funkade med henne, red henne ganska mycket när hon stod här på Gotland nämligen.
Alazan skrev:Jajemen! Och nu har jag två hästar till också....Så då vet du vem jag e. Vilka är ni nu då, Naggur och Salonikel?
Naggur skrev:Nää!!! jag vet inte vem du e!!! e jag otroligt korkad eller? Kan inte komma på vem du e=) Jag är jag och hon är hon=) Naggur-Gabriella Salonikel-Kristin. Säg nu!!! vem e du=)?
Salonikel skrev:Det är jättebra!![]()
Vad är de för mer hästar du har nu då?
Va roligt att se bilder på lectra va fin hon är.....ja hon va väl inte allas favvo direkt men absolut inget fel på henne som häst..men hon va ju lite svårr iden..å låååååång svår att rida ihophästhandlarjävel skrev:om du använder dina ögon och se ser du vem hon svarar till, inte så avancerat :smirk:
Salonikel skrev:Är det hela din familj som flyttat?
Vad ska du med alla b-ponnisar till?![]()
Jobbar du eller håller du bara på med hästarna hemma?
Jag flyttade ju "till landet" i 3an, så vi har hästarna hemma.
4st, hopphästar ska de vara :smirk: (vet inte om dom vet om de själva bara)