Berga Naturbruksgymnasium?

Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Naggur skrev:
då tog du studenten samtidigt som mig å salonikel. Vi gick häst-häst. Vem e du? *nyfiken*

Då gick vi i samma klass då, säger jag att jag har en andalusier så vet ni nog vem jag e....:smirk:

Alazan skrev:
Då gick vi i samma klass då, säger jag att jag har en andalusier så vet ni nog vem jag e....:smirk:

E de bara jag som e seg?:angel:
Jag kan inte komma på vem de e=) sääääg!

Panikie skrev:
Själv så blir det BOLLERUP, nere i skåne! :love: bara längtar som f*n! :D viserligen får jag gå om 1an. men det gör inget.

Bolleruyp är bäst, ingen tvekan om saken! :D

det var sparkling jag skulle köpt med det blev lectra istället *s*

Jag gick på berga, gick ut i sommras. Gud vad roligt jag hade dom åren, inget jag ångrar. Jag gick till o med dit på loven ibland, sån nörd man var.....:angel:

Jajamensan. här e bilder på henne när hon var i min ägo :)
29maj020.jpg

29maj018.jpg

jag gav ett skambud med för det budet fick jag ta lectra haha :)

Eftersom du först skrev att "Hon som var så himla kul att rida! O kul att hoppa! När man fick lite tryck i henne kunde hon minsann"
Och sen direkt efter "Meduza pratar jag om" tycker jag att det ser ut som det är Meduza du menar...

om du använder dina ögon och se ser du vem hon svarar till, inte så avancerat :smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 333
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 375
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 557
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 635
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka