Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har koll på Bergaritten? Den finns inte med bland distanstävlingar för 2010, är den "nedlagd"? Vore toppen om någon vet, hade en liten plan på att debutera distans i deras Prova-På-klass, eftersom den är nära och bra =)
Ja Bergaritten har gått i graven pga att militärområdet ej är tillgängligt att rida i längre... Men du har ju Lovisedalsritten i Rimbo, lika lugn och bra ritt att debutera och på bra avstånd från Stockholm. Du är dock varmt välkommen att tävla för Årsta Runsten!
Hästmänniskan
I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Kropp & Själ Jag är hemma dag 2 och ofta dag 3. Har sällan feber men är ofta sänkt/hängig/vill bara sova i två dagar. Jag jobbar med ont i halsen och...
Kropp & Själ Veckans första runda genomförd 💪 Varmt och allergisk så var noga med att bara springa när det kändes bra och promenera däremellan. Trots...