Besluts ångest, vad skulle ni ha gjort?

Nikki o Fabian

Trådstartare
Ja nu ska hon som hjälper mej med sadel ta hem en Globus till mej, men nu vill hon veta om vi ska satsa på en hopp(esperanza) eller allround(loke).

O jag har ingen aning vad jag ska välja, skilljer en tusenlapp i pris, allrounden är billigare(6000).

Jag väntar ju på min dressrsadel från startrekk.

Nå, vad skulle ni ha gjort?

Sv: Besluts ångest, vad skulle ni ha gjort?

Tagit hoppsadeln, helt klart! Då har du både och sen! Jag har aldrig tyckt om allroundsadlar själv. Antingen hopp eller dressyr licksom.
Annars kommer du nog ångra att du ej tog hoppsadeln.
Lycka till! :D

Hoppsadeln, absolut. Tycker inte allrounden är bra till hoppning överhuvudtaget. Men esperanzan är väldigt flat...

Jo, men jag gillade inte Esperanzan. Knästöden hamnade helt fel för mig med, så jag satt lite konstigt. Tyckte den var lite smal i sätet också.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 746
C
Utrustning Har besluts ångest. Har fått klart i att nu får jag köpa en ny sadel till pållen. Men nu har jag fundera och fundera, vad ska jag köpa...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: CrazyGirl
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 606
Senast: Zizzy
·
M
Utrustning Hejsan! Har sånna sadelproblem att jag snart blir galen. Har åkt till mustang och fått sadel utprovad. Det stod mellan en globus... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 298
Senast: MartinaN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?