Lollan Trådstartare 20 Jul 2004 #1 Ska köpa ny hjälm IMORGON. och jag kan helt enkelt inte bestämmma mej för om jag ska ha denna, denna denna eller denna!! HJÄLP och smakråd önskas!
Ska köpa ny hjälm IMORGON. och jag kan helt enkelt inte bestämmma mej för om jag ska ha denna, denna denna eller denna!! HJÄLP och smakråd önskas!
Jochanda 20 Jul 2004 #3 det enda som skiljer är väl färgen annars är det samma?? då skulle jag ta den som passade bäst ihop medmin kavaj.
det enda som skiljer är väl färgen annars är det samma?? då skulle jag ta den som passade bäst ihop medmin kavaj.
Lollan Trådstartare 20 Jul 2004 #4 det är bara färgen som skiljer ... Grejen är att jag har svart/grå kavajer... vilken passar bäst?
Lollan Trådstartare 20 Jul 2004 #6 mmm, fast peder fredricsson har faktiskt svart hjälm o blå kavaj men vilken av dom svarta då?? den med mörk rand, ser den inte "tråkig" ut??
mmm, fast peder fredricsson har faktiskt svart hjälm o blå kavaj men vilken av dom svarta då?? den med mörk rand, ser den inte "tråkig" ut??
D _Dieldi_ 20 Jul 2004 #7 AAAha, det var olika färger på ''ränderna''! Då fattar jag! Jag tycker nog att den svarta med ljus rand var finast.
AAAha, det var olika färger på ''ränderna''! Då fattar jag! Jag tycker nog att den svarta med ljus rand var finast.
beauspirit 20 Jul 2004 #9 jag tycker den sista passar bäst med en svart/grå kavaj. jag tycker även det är snyggare med en mörkare rand som inte "lyser" och syns så mkt.
jag tycker den sista passar bäst med en svart/grå kavaj. jag tycker även det är snyggare med en mörkare rand som inte "lyser" och syns så mkt.
L lojzan 20 Jul 2004 #10 Skulle nog ha tagit första, eller möjligen sista, ta den som passar kavajen bäst!
Lollan Trådstartare 20 Jul 2004 #12 Ja, det lutar nog åt den eftersom "alla" (eller iaf många) har den längst upp...
_Peplis_ 20 Jul 2004 #13 Den översta om du har svart kavaj, och den under om du har marinblå... (fastän jag har tvärtom, marinblåkavaj osvarrt/grå hjälm...)
Den översta om du har svart kavaj, och den under om du har marinblå... (fastän jag har tvärtom, marinblåkavaj osvarrt/grå hjälm...)