Beslutsångest!!

Lollan

Trådstartare
Ska köpa ny hjälm IMORGON.
och jag kan helt enkelt inte bestämmma mej för om
jag ska ha denna,
1944121.jpg

denna
1944122.jpg

denna
194432.jpg

eller denna!!
194414.jpg

HJÄLP och smakråd önskas! :)

det enda som skiljer är väl färgen annars är det samma?? då skulle jag ta den som passade bäst ihop medmin kavaj.

det är bara färgen som skiljer ...
Grejen är att jag har svart/grå kavajer...
vilken passar bäst?

mmm, fast peder fredricsson har faktiskt svart hjälm o blå kavaj :eek:
men vilken av dom svarta då?? den med mörk rand, ser den inte "tråkig" ut??

AAAha, det var olika färger på ''ränderna''! Då fattar jag! :idea:

Jag tycker nog att den svarta med ljus rand var finast.

jag tycker den sista passar bäst med en svart/grå kavaj. jag tycker även det är snyggare med en mörkare rand som inte "lyser" och syns så mkt.
:)

Skulle nog ha tagit första, eller möjligen sista, ta den som passar kavajen bäst!

Den översta om du har svart kavaj, och den under om du har marinblå... (fastän jag har tvärtom, marinblåkavaj osvarrt/grå hjälm...)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
551
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21