Bukefalos 28 år!

Best in Show (Ulvlek)

Jag tror bestämt du inte mår så bra, kära du. Det verkar vara dags att jag tar ett samtal med din mor om uppfostran. Och imorgon ska du och jag ha ett samtal om ansvar.

Nå:


impatient-smiley-emoticon.gif


Showtime.png


:bump: :bump: :bump:

tumblr_mktp9nu30y1ry10fwo1_400.gif
smiley-chores016.gif



:grin:
smileys-dogs-403407.gif




...

cartoon_dog_show_c.jpg


:rage::rage::rage:

smiley-violent031.gif


grim-reaper-smiley.gif
58597.jpg
(
images
)
Jag är ju riktigt gullig som ulv! :love:
:rofl:
 
Och DÄR är gränsen nådd!

Bete sig som... lössläppta skökor och druckna sjömän, mitt på blanka eftermiddagen! Det är sådant man har ett privatliv till. :mad:
Om det är så här relationen proffshandler - uppfödare ser ut vill jag inte ha eländet i min närhet! Och se vad detta inflytande har gjort med @Myrten !

@cirkus (proffshandler) och @Blacksmithfarm (uppfödare) bör genast utvisas till fångkolonierna - om någon kan hitta resterna av dem - och resten av packet LÄMNAR GENAST DOWNTON!

GENAST!!!
 
Och DÄR är gränsen nådd!

Bete sig som... lössläppta skökor och druckna sjömän, mitt på blanka eftermiddagen! Det är sådant man har ett privatliv till. :mad:
Om det är så här relationen proffshandler - uppfödare ser ut vill jag inte ha eländet i min närhet! Och se vad detta inflytande har gjort med @Myrten !

@cirkus (proffshandler) och @Blacksmithfarm (uppfödare) bör genast utvisas till fångkolonierna - om någon kan hitta resterna av dem - och resten av packet LÄMNAR GENAST DOWNTON!

GENAST!!!
Men, var har jag gjort för fel???:(
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 344
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 887
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp