Beställa från Equinet

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 673
S

svea08_

försökte skicka iväg en beställning men så står det att min webläsare inte accepterar cookies.. va faan de nu är :p är inte så haj på datorer :angel:
så nu måste jag instalera webläsaren så den accepterar cookies :p nån som vill förklara hur man gör!?! :D haha

(kanske inte rätt forum, men jag visste inte vart jag skulle fråga)
hoppas nån vet :)

Sv: Beställa från Equinet

Gå in under Verktyg uppe i menyn -> Internetalternativ -> Sekretess -> dra ner reglaget till "Låg" -> Klicka på verkställ -> OK.

Klart :)
Efter att du är klar med beställningen kan du dra upp reglaget till vad det stod på innan ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 444
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 205
Senast: kma
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 692
Senast: Skjøldur
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 066
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?