Bestäm ditt nyårslöfte utifrån födelsedatum

Jag ska visst prova stalka :cautious: mycket skeptisk till det. Mannen ska alltid duscha :rofl: och barnen ska börja ta sms- lån (liiiiite tidigt tycker jag nog :nailbiting:) respektive sluta spara pengar (well, han sparar inga pengar, det gör vi andra åt honom :laugh:).
Katterna ska alltid stalka (hmpf, det gör han redan. Helst så nära att man snubblar över honom :cautious:) samt prova tindra (behövs inte, hon är så söt så ändå :love:).
Hästen ska alltid laga mat :rofl: han delar dessutom födelsedag med min svåger :laugh:

Prova vara snäll :o.. Är jag inte alltid det ;)
Min man ska "Börja stalka"
Ena hästen ska "sluta svara i telefon" *s*

Den andra hästen ska börja swisha.
Måste jag köpa telefoner åt båda hästarna nu?

Kanske är det en förvarning om att det är min häst han ska börja stalka?
Därför råds hästen att inte svara i telefon?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
503
Senast: Exile
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera... 14 15 16
Svar
306
· Visningar
10 461
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 196
Senast: qitis
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna