F FadeAway Trådstartare 12 Jun 2009 #1 Hur mäts de? Jag mäter min till ca 31 utvändigt. Och 31 verkar många vara är detta då ett utvändigt eller invändigt mått?
Hur mäts de? Jag mäter min till ca 31 utvändigt. Och 31 verkar många vara är detta då ett utvändigt eller invändigt mått?
Tjôta 12 Jun 2009 #2 Sv: besticklåda Hur menar du nu? Är det besticklådeinsatsen du mätt? Eller själva lådan där insatsen ligger? Mått mäts så här: Invändigt ||<---------->|| Utvändigt >||------------||<
Sv: besticklåda Hur menar du nu? Är det besticklådeinsatsen du mätt? Eller själva lådan där insatsen ligger? Mått mäts så här: Invändigt ||<---------->|| Utvändigt >||------------||<
F FadeAway Trådstartare 12 Jun 2009 #3 Sv: besticklåda Jag har mätt min låda på utsidan. Insidan är den ca 29. Mina besticklådeinsatser är i 23 i bredd och således för smala. Därav behöver jag köpa nya.
Sv: besticklåda Jag har mätt min låda på utsidan. Insidan är den ca 29. Mina besticklådeinsatser är i 23 i bredd och således för smala. Därav behöver jag köpa nya.
Tjôta 12 Jun 2009 #4 Sv: besticklåda Då behöver du insatser som är max 29 i yttermått. Jag själv har helt slutat med bestickinsatser och har numera två sådan här besticklådor: Förhöja Den finns också i en större modell: Glappet som blir mellan dessa lådor och lådkanten används till t.ex salladsbestick och tårtspadar.
Sv: besticklåda Då behöver du insatser som är max 29 i yttermått. Jag själv har helt slutat med bestickinsatser och har numera två sådan här besticklådor: Förhöja Den finns också i en större modell: Glappet som blir mellan dessa lådor och lådkanten används till t.ex salladsbestick och tårtspadar.
F FadeAway Trådstartare 12 Jun 2009 #5 Sv: besticklåda Nja det är inte den typen av lådor jag är ute efter. Tack ändå.