Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
112,5 kvmhon har en av dessa 2 som är på 112,5 kvm
112,5 kvm![]()
hehe hon skrev fel, rättat i ett tidigare inlägg...boxen är 12.5 kvm
jag håller helt med er om att det inte går att kräva att stallägare o d.yl. ska behöva stå med tomma boxar som folk vill nyttja när de behagar men som de inte tänker betala för...tycker sånt är HEMSKT egoistiskt! många bra liknelser![]()
Jag sitter i samma sits....mycket intressanta svar..... <man tackar! Jag ska skriva ut tråden och ge henne........Nu ska vi se hur jag ska förklara detta då?
En av mina inackorderade ska ha sin häst hemma hos sig på bete eftersom det blir gratis för henne.Hon vill dick ha kvar sin box tills i höst.
MEN....Hon är inte säker på att hon kommer tillbaka till hösten då det ev blir plats till henne på gården där hon bor.
Jag vet inte om jag är så sugen på att hålla boxen till henne gratis då jag inte har råd med det och om någon annan har intresse av boxplats så känns det dumt att säga nej utifall hon inte kommer tillbaka sen.Då misster jag ju en inkomst samt en inackordering.
Ska jag kräva en kallhyra tycker ni för att hon ska få behålla sin plats?
Skriva ut den och ge kanske är en bra sak att göra![]()
Nu ska vi se hur jag ska förklara detta då?
En av mina inackorderade ska ha sin häst hemma hos sig på bete eftersom det blir gratis för henne.Hon vill dick ha kvar sin box tills i höst.
MEN....Hon är inte säker på att hon kommer tillbaka till hösten då det ev blir plats till henne på gården där hon bor.
Jag vet inte om jag är så sugen på att hålla boxen till henne gratis då jag inte har råd med det och om någon annan har intresse av boxplats så känns det dumt att säga nej utifall hon inte kommer tillbaka sen.Då misster jag ju en inkomst samt en inackordering.
Ska jag kräva en kallhyra tycker ni för att hon ska få behålla sin plats?
Ja här är det inte gratis att ha häst vill jag lova.jag betalar själv en ganska kraftig summa för hela stallet och gör allt jobb med staket,renovering och så själv så hyran ligger utefter det.
Nu vart ju frågan en annan,vad är rimligt att ta i kallhyra då om hon inte använder boxen?