Betala för umesläp -95?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare globestar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 343
G

globestar

Vad är ett enkelaxlat umesläp, årsmodell -95 värt? Det är i gott skick.
Ska ev köpa ett men vill veta vad det ungefär är värt.
HJÄLP!

Sv: Betala för umesläp -95?

Sök på hästnet, annonsdirekt, blocket mm på den modellen du kollat på, så ser du hur de ligger i pris.
Tänk ut vad du är villig att betala och lägg ett (lägre) bud.....

Jag har kollat runt men vill ju gärna fråga er bukefans :banana:
Han begär 34000kr, vad säger ni? Dyrt, lagom eller billigt?

YUK...

Du kan få ett VV -95:a enkelaxlat, super fint, för 20papp....

/cj

Ja, jag vet men vilken otrolig skillnad i kvalite!

Dessutom har jag två hästar, en stor & en liten. I ume kan man flytta mellanväggen till en bred och en smal plats. Man kan ha frambommarna på olika höjder så att det passar en stor & en liten häst. I VV finns inga sådana möjligheter.

Vet faktiskt inte, men ring Ume-släp och be dem kolla in sin inbyteslista. Sen får du väl lägga på några tusenlappar för att få ett ungefärligt ut-pris.
Sen har skicket stor betydelse också. Det finns ju vagnar av den årgången som är flitigt använda (slitna) och så finns det såna som knappt rullat av går´n.
Och ja, Ume är har kvalitet och har bra andrahandsvärde.
Har du koll på vikterna? Du kanke inte får lasta både en stor och en liten häst i den enligt totalvikten? Tänk på att däck och dyligt inte tål så mycket då och det är INTE kul att få punka med en enkelaxlad med häst i!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 819
Senast: nyttnick
·
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 220
Senast: Badger
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
481
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka